Polityka jakości
1. Każdy Klient jest wyjątkowy, każde wydarzenie jest specjalne

Maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach Klienta, aby sprostać indywidualnym oczekiwaniom.  Nie istnieje dla nas rutyna, nie interesuje nas drugie miejsce, nie interesują nas kompromisy, decydując się na współprace z nami zawsze będziesz zwycięzcą.  There’s no second.

2. Jakość nigdy nie wynika z przypadku

Inwestujemy w najwyższe światowe standardy dla zapewnienia najwyższej jakości potraw. Dbamy o ekologię i bezpieczeństwo pracowników ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania energią, odpadami, wodą, transportem i zanieczyszczeniami. Prowadzimy rygorystyczną kontrolę jakości żywności. Wszyscy nasi dostawcy podlegają szczegółowej weryfikacji. Posiadamy certyfikat jakości i bezpieczeństwa HACCP audytowany już od trzech lat przez brytyjską firmę ISOQAR.

3. Zawsze o krok do przodu

„Wyróżnij się lub zgiń”. Zawsze pamiętamy, że usługi cateringowe to również ważny element budowania wizerunku naszych klientów. Śledzimy najnowsze trendy, poszukujemy niekonwencjonalnych rozwiązań, inwestujemy w nowoczesny sprzęt, szkolimy pracowników za granicą, bierzemy udział w konkursach gastronomicznych. Wszystko po to aby długo o nas pamiętano.

4. Wydajność i optymalizacja

Staramy się jak najlepiej zrozumieć Państwa oczekiwania, potem poszukujemy rozwiązań -  również niecodziennych, aby zoptymalizować ofertę zarówno od strony finansowej jak i oczekiwanego efektu. Zawsze poszukujemy najkorzystniejszego stosunku jakości do ceny.  Staramy się szczegółowo planować wszystkie działania w obszarze finansów, zasobów ludzkich i posiadanego sprzętu aby uzyskać maksymalną produktywność. Co za tym idzie - zadowolenie naszych klientów i partnerów biznesowych.

5. Duży może więcej

Do 1000 posiłków na godzinę? Zasiadana impreza na 2000 osób? A może piknik na 4000? Trzy imprezy równolegle w całej Polsce dla 1000 osób? Żaden problem. Wszystkie działania realizujemy na bazie własnego zaplecza sprzętowego, które systematycznie rozbudowujemy od 1996 roku. Zastawa porcelanowa, stoły, stoliki, krzesła, ogromne namioty i własna flota aut dostawczych i chłodniczych. To powoduje, że zawsze znajdziemy najlepsze rozwiązanie bez kompromisów! >>zasoby

6. Zaangażowanie, odpowiedzialność i profesjonalizm
 

Wiemy, że największą wartością naszej firmy są ludzie. Nasz zespół tworzą wysokiej klasy specjaliści stale rozwijający swoje umiejętności podczas szkoleń w Polsce i za granicą. Stworzyliśmy doskonały ciepły klimat pracy, który w naturalny sposób odczuwają nasi klienci. Dzięki stale rozwijanej wiedzy możemy zapewnić wyjątkowość i unikalność naszej obsługi. Zatrudniamy osoby o etyce i kwalifikacjach niezbędnych do powierzanych im zadań i przestrzegania wysokich norm.
Polska: Łódź 91-357, ul.Lisciasta 17 | tel/faks: 42 658 50 66, gsm: +48 501 592 066 | email:biuro@cateringpolska.pl | marketnig: +48 501 036 356 | marketing@cateringpolska.pl